POLITICA DE RETUR SI DREPTUL DE RETRAGERE
LUXURY EXPERT SRL (https://www.morphparfum.ro/)

Ai dreptul de a denunța unilateral Contractul, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice (”perioada de retragere”), fără a fi nevoit să justifici decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri în afara celor stabilite de lege. 
Perioada de retragere expiră în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la: 
data încheierii Contractului, în cazul Contractelor ce au ca obiect prestări de servicii;
ziua în care Clientul sau un terț, altul decât transportatorul şi care este indicat de Client, intră în posesia fizică a Produselor, sau:
în cazul în care Clientul face o singură Comandă pentru Produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care Clientul sau un terţ, altul decât transportatorul şi care este indicat de Client, intră în posesia fizică a ultimului Produs;
în cazul livrării unui Produs care constă în mai multe loturi sau piese, ziua în care Clientul sau un terţ, altul decât transportatorul şi care este indicat de Client, intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese;
în cazul Contractelor pentru livrarea periodică de Produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care Clientul sau un terţ, altul decât transportatorul şi care este indicat de Client, intră în posesia fizică a primului Produs.
Pentru exercitarea dreptului de retragere, trebuie să ne informezi cu privire la decizia ta de retragere din Contract. În acest scop, poți alege una dintre următoarele variante: 
să transmiți la adresa sediului social din Sat Balotesti Com. Balotesti, Sos. Unirii, Nr.29, Bl.P10, Sc.3, Et.P, Ap.21 sau la adresa de e-mail din secţiunea „Contact” de pe sitre sau prin altă metodă pusă la dispoziție Clientului o declaraţie neechivocă în care îți exprimi decizia de a te retrage din Contract;
să transmiți la adresa sediului social din Sat Balotesti Com. Balotesti, Sos. Unirii, Nr.29, Bl.P10, Sc.3, Et.P, Ap.21 sau la adresa de e-mail din secţiunea „Contact” de pe sitre un formular cu următorul conţinut:
”Către: (__) SRL
(adresa Societății) 
Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din Contractul referitor la vânzarea următoarelor Produse: (__), comandate la data /primite la data de (__).
Numele consumatorului: (__) 
Adresa consumatorului: (__)
Semnătura consumatorului (doar în cazul în care acest formular este transmis Vânzătorului pe suport de hârtie): (__)
Data: (__)”
Exercitarea de către Client a dreptului de retragere pune capăt obligaţiilor Clientului și Vânzătorului, după caz: 
de a executa Contractul; 
de a încheia un Contract, în cazul în care Clientul a efectuat o Comandă.
Cu excepţia cazului în care Vânzătorul s-a oferit să recupereze Produsele, Clientul returnează Produsele sau le înmânează Vânzătorului sau unei persoane autorizate de aceasta să recepţioneze Produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care Clientul a comunicat Vânzătorului decizia sa de a se retrage din Contract. Termenul este respectat dacă Produsele sunt trimise de Client Vânzătorului înainte de expirarea perioadei de 14 (paisprezece) zile calendaristice.
Clientul suportă doar costurile directe legate de returnarea Produselor, cu excepţia cazului în care Vânzătorului acceptă să suporte acele costuri și informează despre asta Clientul.
Vânzătorul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care este informat în legătura cu decizia Clientului de a se retrage din Contract. 
Rambursarea sumelor se efectuează folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de Client pentru Tranzacţia iniţială, Clientul neputând opta pentru o altă modalitate de rambursare, cu excepția cazului în care Vânzătorul îi pune la dispoziție în mod expres această posibilitate.
Vânzătorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care Clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de Vânzător.
Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data recepţionării Produselor care au făcut obiectul Contractului sau până la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform căreia acesta a trimis Produsele către Vânzător, luându-se în considerare data cea mai apropiată.
Conform legislației în vigoare aplicabile contractelor încheiate la distanță, nu se asigură dreptul de retragere în cazul:
contractelor de prestări servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător;
furnizării de Produse confecționate după specificațiile prezentate de Client sau personalizate în mod clar;
furnizării de Produse care sunt susceptibile de a se deteriora sau expira rapid;
furnizării de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Client;
furnizării de Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
contractelor în legătură cu care Clientul a solicitat în mod special Vânzătorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vânzătorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Client sau furnizează alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
Produselor/Serviciilor pentru care nu este posibilă returnarea produselor conform legislației în vigoare (ie. bilete la evenimente, produse alimentare, produse cosmetice etc.).
Livrării și achiziționării Produselor de către persoane juridice, cu excepția cazului în care Vânzătorul decide să acorde